page_top_back

Pesatrice multitesta Introduzione I

ZON PACK hè cunnisciutu per furnisce soluzioni di imballaggio di pesatura di l'alimentu di classe mundiale, i pesatori multihead hè una parte cruciale di e linee di produzzione alimentaria, chì offre a capacità di pisà una larga varietà di tippi di prudutti.cum'è patatine fritte, cibo per animali domestici, prudutti di caffè, alimenti surgelati ...

 

Cumu Funziona un Pesatore Multihead?

Un pesatore multitesta travaglia pigghiannu un pruduttu grossu (di solitu e vostre materie prime) è sparghjendu in volumi più chjuchi, basatu nantu à limiti predefiniti chì programate in u software.

U pesatore avarà parechje caratteristiche, cumprese secchi di pesatura, secchi d'alimentazione, funnel di alimentazione, padelle d'alimentazione, cone superiore, chute di collating è funnel di collating.

U prucessu principia cù materiali alimentati in l'imbutu di alimentazione, spessu da un trasportatore o un elevatore di bucket.U cune superiore è i pani di l'alimentazione, di solitu per via di vibrazione o rotazione, traslaranu u pruduttu in i secchi di pesa, ognuna di e quali hà una cellula di carica per monitorizà constantemente a quantità di produttu cuntenuta.U pesatore serà cuncepitu per assicurà una distribuzione uniforme di u pruduttu.

Sicondu u pesu di destinazione è altre specificazioni programate, u software determina a megliu cumminazione di pesi per scuntrà a quantità tutale curretta.Tandu distribuirà u pruduttu in cunseguenza, cù tramogge utilizati per riempie un bucket appena diventa viotu, creendu un ciculu cuntinuu.

 

Perchè aduprà un Pesatore Multihead?

I vantaghji principali di utilizà un multihead sò a rapidità è a precisione.L'usu di e cellule di carica in u sistema vi permette di processà i prudutti in massa mentre vi permette di aderisce à i vostri miri di pesu precisamente.I capi di u pesatore sò constantemente ricaricati, chì significa chì pudete accede à velocità più altu ch'è avete cù una pesa manuale è automatizà u prucessu.

 

A causa di e diverse caratteristiche chì ponu esse implementate in una pesatrice multihead, hè pussibule di ottene una soluzione adattata chì si adatta à u vostru tipu di produttu.Questu significa chì pò esse adupratu in tutti i settori è indirizzà una larga gamma di sfide di produzzione.

Infine, a maiò parte di i pesatori multihead travaglianu à fiancu à l'altri equipaghji, cum'è i cuntrolli ponderali è i sistemi di ispezione di i prudutti.Un sistema di trasportatore alimentarà u pruduttu da una zona à l'altra, cù una intervenzione manuale minima.Questu migliurà a qualità è a precisione in tutta a vostra linea di produzzione, creendu un output chì risponde à e specificazioni è aspettative di i clienti ogni volta.


Tempu di post: Dec-30-2022