page_top_back

A Cina continentale ripiglià u viaghju normale

Dapoi 8 ghjennaghju 2023.I viaghjatori ùn anu più bisognu di teste di l'acidu nucleicu è isolamentu centralizatu per COVID-19 dopu à l'ingressu in u paese da l'aeroportu di Hangzhou.

U nostru vechju cliente australianu, m'hà dettu ch'ellu hà previstu di vene in Cina in ferraghju, l'ultima volta chì ci ncuntramu hè stata à a fini di dicembre 2019. Dunque simu tutti assai entusiasmati!

È u nostru ingegnere dopu à u serviziu andarà in i Stati Uniti, in Russia, in Israele, in Svezia è in altri paesi per aiutà à installà e macchine, è insegnerà à l'ingegnere di i clienti cumu utilizà a macchina dopu l'annu novu cinese.

Pensemu chì l'Esposizioni domestiche è straniere di quist'annu seranu tenute nurmale, è assisteremu ancu à l'Esposizioni naziunali è straniere in marzu, aprile, ghjugnu, aostu è settembre di questu annu.avà cuminciamu di novu,

Parechji clienti anu dettu chì l'ottimisazione di a pulitica COVID-19 di a Cina ùn era micca solu una bona nutizia per i viaghjatori, ma ancu benefiziu l'imprese in u mondu.

Vuleteci furtuna è prosperità in 2023. Bon annu!

 


Tempu di Postu: Jan-09-2023