cima_di_pagina

A Cina continentale ripiglia i viaghji nurmali

Dapoi l'8 di ghjennaghju di u 2023. I viaghjatori ùn anu più bisognu di testi di l'acidu nucleicu è d'isolamentu centralizatu per COVID-19 dopu esse entrati in u paese da l'aeroportu di Hangzhou.

U nostru vechju cliente australianu, m'hà dettu ch'ellu hà previstu di vene in Cina in ferraghju, l'ultima volta chì ci simu scontru hè stata à a fine di dicembre 2019. dunque simu tutti assai entusiasti!

È u nostru ingegnere di serviziu dopu andarà in i Stati Uniti, Russia, Israele, Svezia è altri paesi per aiutalli à stallà e macchine, è insignà à l'ingegnere di i clienti cumu aduprà a macchina dopu à u Capu d'Annu Cinese.

Pensemu chì l'esposizioni naziunali è straniere di quest'annu si terranu nurmalmente, è assisteremu ancu à l'esposizioni naziunali è straniere in marzu, aprile, ghjugnu, aostu è settembre di quest'annu. Avà ricuminciamu.

Parechji clienti anu dettu chì l'ottimisazione di a pulitica COVID-19 di a Cina ùn era micca solu una bona nutizia per i viaghjatori, ma beneficerebbe ancu l'imprese in u mondu sanu.

Augurateci furtuna è prosperità in u 2023. Felice Annu Novu!

 


Data di publicazione: 9 di ghjennaghju di u 2023