page_top_back

Case Show per a macchina di imballaggio in bottiglia Gummy

Stu prughjettu hè di affruntà i bisogni di imballaggio di i clienti australiani per gummy bears è proteina in polvere. Sicondu a dumanda di u cliente, avemu cuncepitu dui setti di sistemi di imballaggio in a listessa linea di imballaggio. Tutte e funzioni di u sistema da u trasportu di materiale à u pruduttu finitu sò cumplettamente automaticu.Stu sistema include quasi tutte e funzioni di u sistema di riempimentu standard, cumprese u trasportu di materiali è buttigli, mischju di polvere, materiali di pesatura, materiali di riempimentu, capping, sigillatura di film d'aluminiu è etichettatura.Di sicuru, pudemu ancu aghjunghje altre equipaghji secondu i bisogni di imballaggio di u cliente, cum'è lavabottiglia, macchina di riempimentu di nitrogenu liquidu, etc.

U sistema mischia i dui polveri accuratamente cù un blender prima di imballà, usa un alimentatore di viti è una scala di viti per trasportà è pisà a proteina in polvere, è riempia cù una linea di riempimentu dritta.
Per l'imballu di l'orsu gommoso, u trasportu di materiale è u pesu cù trasportatore di secchi in forma di Z è pesatore à 10 teste.Per impedisce chì u gummy si appiccicassi à a superficia di a pesa multi-testa, avemu aghjustatu una strata di Teflon à a superficia di a pesa, dopu a macchina rotativa riempia l'orsu gummy in u vasu.L'altri machini sò spartuti, risparmianu assai spaziu è costu.

fgs
U nostru sistema di riempimentu di lattine hè adattatu per pisà / riempimentu / imballaggio per diversi prudutti, cum'è noci / sementi / caramelle / fagioli di caffè, ancu pò cuntà / pesa l'imballu per i vegetali / perle di lavanderia / Hardware in Jar / buttiglia o ancu casu.A so velocità di imballaggio hè di circa 20-50 buttigli / min, chì dipende da u vostru materiale è a dimensione di a buttiglia.È a precisione hè di circa ± 0.1-1.5g.

A linea di riempimentu dritta hè adattata per imballà buttigli di diverse dimensioni, faciule d'aghjustà a larghezza di a linea di trasportatore.A linea di riempimentu rotativu hè adattatu per i clienti cù esigenze d'alta velocità, posizionamentu precisu è operazione stabile.
Supportemu e macchine persunalizate, è cuncepemu un inseme di soluzioni adattate per i clienti secondu e diverse esigenze di imballaggio.

Eccu alcuni video per a vostra referenza. Se vulete sapè di più infurmazione benvenuta per cuntattateci!


Tempu di post: 17-sep-2022